Bent u ontevreden over de dienstverlening van uw huidige administratiekantoor of accountant en krijgt u onverwacht hoge rekeningen van hem en vraagt u zich af wat daar voor gedaan wordt, dan is het wellicht handig om eens een offerte bij Administratiekantoor ZZP aan te vragen.
Het fiscale jaar loopt van 1 januari tot en met 31 december. 1 januari is dus een ideaal moment om over te stappen naar een nieuw administratiekantoor. De huidige boekhouder of accountant kan het afgelopen jaar afronden en Administratiekantoor ZZP kan op basis van deze eindcijfers van start gaan met het nieuwe jaar.
Wij voeren altijd graag eerst een kennismakingsgesprek om te kijken of er vanuit beide kanten een ‘klik’ is. Als we beiden een goed gevoel hebben bij een nieuwe samenwerking dan kan het snel geregeld zijn.
U hoeft zich geen zorgen te maken over een eventuele overstap. Uiteraard moet u de dienstverlening bij uw huidige administratiekantoor tijdig opzeggen. Wij nemen het vanaf dat moment over en vragen alle benodigde stukken op voor een correcte overzetting.
Er kunnen diverse redenen zijn om over te stappen naar een ander administratiekantoor. Hieronder volgt een, niet uitputtende, opsomming van mogelijke oorzaken:
- Aangiften worden te laat ingediend;
- Definitieve aanslagen wijken af van die van de accountant;
- U heeft het gevoel dat niet alle ondernemersvoordelen volledig worden benut;
- Elk telefoontje wordt doorberekend;
- U krijgt ongevraagd een jaarrekening, terwijl een ZZP-er niet verplicht is een jaarrekening op te laten maken.
Indien u zich hierin herkent, of wegens andere redenen graag over zou willen stappen, is het misschien tijd eens een offerte op te vragen bij Administratiekantoor ZZP. Administratiekantoor ZZP hanteert een zeer transparante en eerlijke tarievenstructuur zodat vooraf direct duidelijk is wat voor welke dienstverlening berekend wordt.
Administratiekantoor ZZP verzorgt middels software van Snelstart uw volledige administratie, inclusief alle fiscale aangiften, zodat u hier geen omkijken naar heeft en u zich kunt richten op de zaken waar uw ambitie naar uitgaan. Eventueel kunt u er voor kiezen zelf de administratie in Snelstart te doen en de controle, afwerking en fiscale rapportering aan ons over te laten. Wij adviseren dan graag bij de verdere inrichting van het pakket.
In een vrijblijvend gesprek nemen wij desnoods al uw vragen door, zodat u kunt ontdekken of wij de boekhouder zijn die bij u past.
Wilt u meer weten over onze tarieven, doorloop en verzendt dan geheel vrijblijvend het rekenmodel van de offerteaanvraag. Hierna zullen wij contact met u opnemen.
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.